Type Here to Get Search Results !

Hollywood Movies

Intelligent Husband|ہوشیارشوہر

 

ہوشیار شوہر

Intelligent Husband


Intelligent Husband


 

 

شادی کو پچیس سال ہو چکے تھےا ور جوڑا سلور جو بلی منا رہا تھا ، تقریب کے دوران اچانک ایک پری نمو دار ہو ئی اور جوڑے سے کہا'تم دونون نے ہنستے کھیلتے سال بتا ئے ہیں میں بہت خوش ہوں اور تمہاری ایک ایک خواہش پوری کر سکتی ہوں۔

          بیوی نے کہا:میں دنیا کی سیر کرنا چاہتی ہوں۔پری نے اپنی چھڑی ہلا ئی اور گونج پیدا ہوئی !بیوی کے ہاتھ میں ہوائی جہاز کا ٹکٹ آگیا۔

          اب ساٹھ سالہ شوہر کی باری تھی وہ کچھ سوچ کر شرما تے ہوئے بولا"میں ،میں چاہتا ہوں کہ میری بیوی مجھ سے تیس سال چھوٹی ہو جائے۔"پری نے چھڑ ی ہلا ئی اور گو نج پیدا ہوئی! شوہر نو سال کا ہو گیا۔

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad

Below Post Ad

Hollywood Movies